Modet återkommer

Det är märkligt när ett mode kommer tillbaka när man redan varit med om det en gång tidigare. På högstadiet var det en period med leggings och stora tröjor, känns ju igen.

På gymnasiet och ett tag därefter gällde knästrumpor och overknees. Det var ett mode jag gillade och körde hårt på. Jag skulle gärna ha det igen men jag vet inte om det passar mig längre (några kilo tyngre). Dessutom tror jag att de andra lärarna kanske skulle reagera på det...

Så här såg jag i alla fall ut 1999 respektive 1996. Kjol med hundtandsmönster och knästrumpor / lila klänning och randiga knästrumpor. Tänk, jag hade varit trendig nu med (tyvärr skulle jag nog inte komma i kläderna)




119089-75Insåg just att det var 10 år sedan jag slutade gymnasiet.....vad var det som hände??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0