Höstseg

Usch, det börjar bli kallt och mörkt nu, det gillar jag inte. Två dagar kvar på arbetsveckan, skönt, jag är helt slut redan. Lite positivt är att tröjklänningen från La redoute passade perfekt =).

På fredag blir det Idol-mys hos en kompis och sen blir det shoppingdag i Stockholm på lördag. Jag kommer ju inte direkt känna mig utvilad på måndag, men jag offrar mig för lite shopping i huvudstaden. Är ute efter en varm vinterjacka och sköna stövlar, men det kan hända att jag får lova tt vänta på nästa lön först. Ett långt halsband är jag också sugen på och det kanske kan gå att hitta ett budget. Sen fyller min sambo 30 år om ett par veckor så då finns ju en anledning att shoppa nåt tjusigt att ha på sig då ;)

Nej, dags för mat och strax är det  Room-service på TV, det får man inte missa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0