PAKET!!!!

Idag fick jag min paketavi från la redoute. Tröjklänningen från Soft Grey som skulle komma den 25 november har redan kommit, kul, men jag hade ju inte precis räknat in den i budgeten för den här månaden. I morgon ska jag hämta den, spännande.

Vet inte riktigt hur jag ska ha råd att shoppa nåt i Stockholm på lördag, men, men det får bli makaroner nästa vecka innan lönen kommer på fredagen. Funderar på var jag ska kika. Finns lite second hand på söder har jag fått för mig. Sen blir det Zara, Top Shop och en massa roliga inredningsaffärer. Jag ska gå ensam på stan innan boysen hämtar mig för mat, det blir perfekt. Skönt att kunna gå länge i de affärer man vill utan att nån blir uttråkad.

Så här ser tröjan/klänningen ut förresten:


119089-15


Kommentarer
Angelica

Fin klänning :) Finns en del bra vintage affärer på söder, fast jag föredrar nytt.

2006-10-17 @ 20:57:05
URL: http://angelicca.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0