Fredagsklädd

Äntligen fredag. Det har varit en jättejobbig vecka och jag har varit stressad och arg mest hela tiden. Det ska bli skönt att vila lite. Dock har jag ett femtital Nationella Provsuppsateser i engelska med mig hem, men lite ledigt ska jag ha i alla fall. Nu ska jag byta om och åka och fira lillebror som fyller 28 år! 28, de är ju helt osannolikt, han är ju liten ju...

Eftersom jag jobbar som lärare blev det idag en typisk skolfrökensoutfit (tycker jag själv):

* Kjol med fickor La Redoute
* Cashmeretröja HM
* Klockhalsband
* Skor med kilklack Vagabond

image595


Kommentarer
Anonym

Det här låter förstås konstigt och instängt; men roligt att se en "modern" lärare.

2007-04-20 @ 16:48:14
Jenny

Re: hihi, tackar:)

2007-04-20 @ 21:52:21
URL: http://jennysblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0