Knasig dygnsrytm

Shit alltså, en vecka har jag varit ledig och nu har jag lyckats vända dygnet fel igen. Jag klarar inte av att gå upp tidigt när jag är ledig och då blir det att jag sitter uppe sent på nätterna också, nattuggla som man är. På tisdag ska man upp igen och jag kommer utan tvekan att vara kräktrött! Jag är helt hopplös när det gäller sömnen...  Varför kan inte jag vara pigg som en lärka klockan 7 på morgonen och somna på en vettig tid på kvällen? Ska det vara så svårt att vara lite normal för en gångs skull? Ja, tydligen... Ska försöka sussa nu i alla fall, man vet ju aldrig, det kan gå. Gonatt!


Kommentarer
Efraim Barkbit

Ebba brukar hjälpa mig komma upp ;)

2007-04-09 @ 16:13:15
Jenny

Efraim: Jag får låna henne då:)

2007-04-09 @ 17:41:19
URL: http://jennysblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0