Lördagkvällen

Igår kväll var jag ute på krogen för första gången på evigheter. Det var riktigt kul. Mat och vin och dans och den obligatoriska turen till korvgubben på vägen hem. Eller hem och hem, vi sov på hotell:) Hotellfrukost och slippa bädda sängen, inte helt fel! Idag är man dock inte helt pigg. Det är ju dagen efter man kommer på varför man inte festar så ofta, aj, ont i huvet!! Ont i fötterna har jag också eftersom jag invigde ett par nya lackpumps igår. Efter en kväll på dansgovet var det inte helt skönt att försöka stappla sig hem. Men vill man var fin får man lida pin brukar det ju heta, och det gjorde jag kan jag säga. Trots gelékuddar i pjucken gjorde det skitont ju!

Lägger in en bild på nya skorna. 149 kr på Skopunkten, ett riktigt kap!!


119089-512


Kommentarer
Camilla

Har kollat på dem tidigare och ja, de är ett RIKTIGT kap!

2007-04-01 @ 14:30:09
URL: http://cammomilla.blogg.se
Angelicas Closet

Det är underbart att sova på hotell, älskar frukosten! :) Beställde lackpumpsen i fredags så dom bör komma till mig imorgon.

2007-04-01 @ 14:30:33
URL: http://angelicca.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0