Bada

Det är skönt att vara ledig länge. Det enda problemet är ju att ingen annan är det så man får ju liksom underhålla sig själv. Idag ska jag åka till badet, själv. Okej, inte så kul, men vafan jag har inte varit på stranden en enda gång i år (jo en gång i början av juni men då var det kaaaalllt i vattnet). Försökte ragga badpartners igår men alla jobbar eller är upptagna på annat sätt. Men men, det blir skönt ändå, svänger förbi kiosken och köper en dricka och en bulle och en tidning så har jag allt jag behöver.

Ska ni bada idag?

image854


Kommentarer
Victoria

Nää blir nog inge bad för mig idag heller. Visserligen varmt ute, men du tycks solen ha försvunnit bakom molnen lite. Sen är ju jag världens badkruka också :P haha!

2007-08-08 @ 11:08:43
URL: http://virraan.blogg.se
ulrika

Nja inte idag, för nu är det pissväder..

2007-08-08 @ 13:50:56
URL: http://colorelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0