Isolerad

Hej hopp! Känner mig lite isolerad utan vanlig telefon och internet hemma. Har flyttat klart alla grejer nu och försöker få ordning i kaoset i nya pluttlägenheten. Just nu är det katastrofområde men det blir nog bra när det blir färdigt. Sitter på jobbet och smygbloggar lite =). Har rusat omkring som en galning idag och suttit i en massa samtal. Nu väntar en lektion och sedan konferens. Ikväll är det danskurs som gäller men jag får ta det lite lugnt efter 3 veckors sjukdom. Jag kommer inte att kunna vara med på uppvisningen men då slipper jag ju göra bort mig hehe. Ne, kanske dags att kolla upp vad jag ska göra på lektionen som börjar om 40 minuter. Framförhållning är ju viktigt har jag hört... Hej svejs!!


Kommentarer
Jamie

Hallå tjejen!
Kul att höra att du mår bättre, hoppas allt gått bra med flytt och sånt..
Ha en bra dag..
Kramar/jamie

2007-12-04 @ 13:55:19
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0