Förmiddagen

Jag har jobbat hemma under förmiddagen då två av mina klasser är på praktik. Min första och enda lektion börjar kl 2 och sen arbetslagsmöte. Har hunnit planera eftermiddagens tysklektion, temat jag ska börja med i morgon och läst ett kapitel i en bok vi läser med arbetslaget. Borde ha gjort mer men jag känner mig lite sjuk så jag kommer inte riktigt igång. Har hunnit betala räkningar och beställa jordgubbsklockan från Kyssjohanna också. Det var ju inte meningen. I blame Kelly hihi;)

Nu ska jag värma på lite lunch samtidigt som jag kikar på Jamie Oliver på DVD. Tänkte använda hans grejer i skolan. Undervisar ju på Hotell- och Restaurangprogrammet en del så de ska få lära sig lite om engesk mat tänkte jag. Jaha, snart till jobbet, känns ju helknäppt såhär dags...


Kommentarer
Malin

Åh,jag är också så sugen på jordgubbsklockan!

2007-02-27 @ 19:07:49
URL: http://justmoi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0