Shoppingrunda

Nyss hemkommen från shoppingryndan med min kompis Ulrika. Lyckades hålla mig från att shoppa alltför mycket. Eller, ja, det gick ju inte att shoppa mycket eftersom jag knappt hade några pengar... Jag får lön den 27 varje månad. Det enda som kom med hem var en top från HM för 98 kr. Hade egentligen tänkt att vänta men de var nästan slut. När jag kom hem låg ett presentkort från HM i brevlådan, typiskt. 150 kr i bonus fick jag, trevligt. Igår fick jag också 50 kr i presentkort på MQ när jag gick med i deras klubb. Det räcker iofs inte speciellt långt men ändå.

Toppen från HM tror jag blir fin i sommar med svarta eller grå shorts eller redan nu med svarta eller grå byxor. Tyvärr är mina byxor lite små så jag är på jakt men jag hittar inget som passar. Ska även försöka gå ner ett par kilo men vi får väl se hur det går...

119089-416


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0