Jäkla snöööö!!!

Shit va mycket snö det har kommit!! Typiskt att alltid D och hyresvärdarna ska vara bortresta samtidigt när det kommer högvis med snö. Jag får skotta skiten själv!! Har hållt på ett bra tag men det syns ju knappt inte! Blötsnö som fastnar i skyffeln är ju kul. Snösläden står i grannens (hyresvärdens) garage och dom är i Thailand!!!! Nu orkar jag inte mer så det får vara fullt med snö. Jag vill inte ringa nån och be om hjälp, jag vägrar! Eftersom folk vet att jag är själv hemma kan man ju önska att nån ringer och kollar om man behöver hjälp, men det har ingen gjort tyvärr. Jag är visst inte så populär;) Nog för att det är fint med snö, men jag orkar inte med det här just nu! Baaaaahhhhhhhh!!!!!


119089-295  Obs! Såhär nöjd såg jag inte ut när jag skottade snö!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0