Självvärdering

I morgon kl 8 ska jag ha "medarbetarsamtal" med min rektor. Urusel tid för en som är i koma innan kl är 10 för det första. Ikväll ska jag då fylla i en lapp med en massa frågor om mig själv. Jag ska utvärdera hur bra jag är på olika saker inom arbetet. Hur lätt är det då? Hallå, jag har jobbat ett år, hur bra räknar de med att jag ska ha hunnit bli?

Jag blir lite paranoid också och undrar hur de vill att man ska fylla i alla kryssen. Ska man vräka på och tycka att man är jättebra (inte min stil iofs) eller ska man vara blygsam?Jag antar att de vill att man ska vara ärlig men inte vet jag!!! Jag vet ju inte om det jag gör är tillräckligt bra eller inte. Det blir nog lite mittemellan på det mesta skulle jag tro... Fy, har ingen lust!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0