I morgon

I morgon bär det av till Västerås för att gå på fest och kika på fina bilar. Det är Power meet och jag ska dit för första gången och kika. Bilar är ju inget jag brinner för direkt men det kan ju vara kul att kolla lite. Dessutom är det ju fest sen=) Lördagen bjuder sedan på middag hos en kompis som flyttat ut på landet. Söndagen är oplanerad och sedan är det måndag och D börjar jobba igen efter sin semester. Själv har jag ju fem veckor till ledigt. Synd att vi inte kan ha fler veckor ihop bara.

Börjar förresten få lite väderångest. Vill ha mer sol, solbrännan har ju redan börjat trilla av!!!! Ska jag vara ledig själv i fem veckor behöver jag sol så jag kan ligga i solstolen och läsa böcker, så kom igen nu för guds skull!!!

image759


Kommentarer
Danwei

Jag är född och uppväxt i Västerås! Fast jag brukar nästan alltid missa Power Meet eftersom jag reser varje sommar (förutom i år). Hoppas det var en trevlig upplevelse för dig :)

2007-07-08 @ 20:36:47
URL: http://danweistyle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0