4 böcker

Fyra lästa böcker de sista veckorna. Två av dem är skrivna av Håkan Nesser som är en favorit: Fallet G och Kära Agnes. Kan rekommendera båda. Har även läst Det blod som spillts av Åsa Larsson. Den var helt ok men inget jag fastnade jättemycket för. Till sist (min första sommarlovsbok, nu börjar räkningen)Club Karaoke av Björn Hellberg (en annan favorit). Boken är en polisroman och jag gillade de precis som alla andra polisromaner av Björn Hellberg, han har ju skrivit en hel hög. Nu ska nästa bok väljas... Här kan du se vilka böcker jag hunnit med hittills i år. Tror det är 17 st nu.

image731 image732 image733 image734
Bilder: CDON.com


Kommentarer
helenamariacecilia

Har inte läst Björn Hellberg nån gång. Är han lika underfundig i böckerna som i tv måntro?

2007-06-21 @ 10:45:40
URL: http://helenamariacecilia.blogg.se
Jenny

Re: Japp, det är han. Språket kan vara riktig kul ibland. Jag kan verkligen rekommendera hans böcker.

2007-06-21 @ 10:46:16
URL: http://jennysblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0