Det drar ihop sig

Bara timmar kvar på ett antal av mina auktioner. Har lite skor, kläder och smycken från Pilgrim ute på Tradera. Ta gärna en titt här.

Sitter just nu och äter frukost. Det blev jordgubbar som jag var ute och plockade hos mamsen igår, landet är fullt. Inte fel alls. Plockade säkert av 4 liter igår och hon lär få plocka nästan lika mycket idag.



För övrigt bjuder dagen förmodligen på en tripp till Västerås för en glutt på Ikea och lite träning på D:s jobb. Just nu är mannen i huset på sjukhuset för att ortopeden ska kika på hans trasiga knä, har väntat en evighet. Han skulle egentligen vara där 13.20 men de ringde och sa att de visst hade glömt att göra röntgen så han fick kasta sig iväg på en gång. Jag är inte förvånad...

Kasst väder idag. I går låg jag i solen hela dagen och idag regnar det. verkar vara varannan dag-väder. Isåfall blir det ju sol på midsommar, wihooo image736


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0