Shoes and handbag

Halloj! Hemkommen från England och lite fattigare. trodde inte att jag skulle hinna shoppa något eftersom jag bara var där i tre dagar knappt och besökte skola och hade mig, men ack så fel jag hade. En hel eftermiddag strosade jag och mina elever (sex tjejer på 18 år) omkring i skoaffärer och annat skoj. Den lilla rundan resulterade i lite skor och en söt väska samt lite smink (ej på bild). Kolla även in kyrktornet som finns i staden. Det har vridit sig av vind och fukt, rätt läckert.


Här finns skorna om någon är intresserad förresten...

119089-483


Kommentarer
Desirée

Fina shoppingfynd! Vilken tur att du hann med en runda.

2007-03-14 @ 19:48:21
URL: http://desires.blogg.se/
Danwei

Så roligt att shoppa i England! Väskan var jättesnygg och jag gillade skorna med spännena. Vill också ha...

Häftigt torn förresten :)

2007-03-14 @ 20:13:49
URL: http://danweistyle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0