Snart ny vecka

Jaha, då var det måndag i morgon igen då. Fattar inte varför det känns som det alltid är måndag men nästan aldrig fredag... Veckan bjuder på jobb och planering inför Englandsresan (också jobb iofs). Känner mig inte jättenervös än men det kommer nog gradvis under veckan. Mitt första internationaliseringsuppdrag. Ska bo hemma hos en av lärarna i England, det känns lite jobbigt men det ska nog gå bra. Åker på söndag.

Måste kika på ett par nya brallor i veckan. I England springer tydligen inte lärarna omkring i jeans som vi gör. Kortkort kjol kanske inte heller uppskattas, vad vet jag. Ska se om jag kan hitta ett par snygga byxor, kanske ett par grå med lite vidd och högre midja. Kanske hinner min fina jordgubbsklocka anlända i veckan också, då ska jag ha med den på resan.



Ne, dags för sängen. I morgon väntar en hel hög med uppsatser som skulle ha rättats för längesen. Inte roligt. Planera är kul, lektioner är kul om det funkar men rättning är sjukt boring! Jaja, sånt är livet.

Gonatt godings!!


Kommentarer
Käthe

Svårt att hitta byxor tycker jag. Lycka till. :) Vilken färg på jordgubben blev det?

2007-03-05 @ 09:32:51
URL: http://kathe.blogg.se
Jenny

Käthe: Ja, det lär ta lite tid... Det bidde en rosa jordgubbe.

2007-03-05 @ 10:06:34
URL: http://jennysblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0