En dagens tack

Dagens outfit får ni inte se för att jag ser ut som en ballong på bilden jag tog, usch, måste träna!! Jag har i alla fall på mig en likadan top som Danwei har här.

Dagens jobbiga: Nacksmärtor och och trött som en bäver!?

Dagens roliga: En elev jag hade förra året hade sagt till en annan lärare att jag var den bästa engelskläraren han haft : ) Den behövde jag nu. Har kännt mig rätt usel den sista tiden.

Dagens positiva: Det är fredag!! Dessutom 3-dagarsvecka nästa vecka, wihooo!

Dagens negativa: Jag känner mig tjock!! Beach 2007, nej tack!

Dagens mat: Hann inte äta lunch, hade bokat in möten på lunchen, smarto!! Men ikväll blir det grillat =)

Dagens prestation: Överlevt dagen med lektioner och två utvecklingssamtal trots den oerhörda tröttheten

Dagens köp:
En klänning på MQ till 20% rabatt (schlagerrabatt). Fyra pocketböcker på Myrorna för 5 kr styck (igen), håller på att ladda upp inför sommarlovet

Dagens önskeplagg:
Den här klänningen från ASOS skulle jag gärna ha på mig i sommar. Finns i gult och svart också.
image663




Kommentarer
Estelle

söt klänning!

2007-05-11 @ 20:16:25
URL: http://estelles.blogg.se
Madeleine

haha näe du, det där får du ta tillbaka!Du är inte alls det tjock, en kvinna ska ha former, jag efterlyser själv mina...kommer väl när jag blir gravid, precis som det var med mams :)

2007-05-12 @ 00:50:24
URL: http://www.lalein.blogg.se
Mimmie

söt klänning :)

2007-05-12 @ 12:12:53
URL: http://ledume.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0