Torsdag

Redan torsdag. Torsdagar är tuffa på jobbet men snart är det lov så jag får stå ut. Har en hel lista på saker jag ska hinna med förutom mina lektioner så det får väl bli att stanna kvar länge idag. Men, men, i morgon är det ju fredag=). Fredagkvällen bjuder på tjejmiddag med planering inför kommande Londontripp i augusti. Vi ska kolla upp datum, flyg och boende. Det ska bli kul. Vi är tre tjejer än så länge och ska försöka övertala en fjärde.

Ni som nyligen varit i London, har ni några sköna shoppingtips eller annat skoj att dela med er av?

image699


Kommentarer
helenamariacecilia

Inte jag, men bekanta bodde på Olympos(?), ett hotell nära Hyde Park, som var både prisvärt, fräscht och nybyggt, och med bra frukost. Lät trevligt.

2007-05-31 @ 10:48:19
URL: http://helenamariacecilia.blogg.se
katrín

oxford street är ett måste! och om ni är där en lördag, åk till portobello market på morgonen. Då är shoppingen där som bäst! måste upplevas, iaf enligt mig :)

2007-06-04 @ 09:51:55
URL: http://thebestofkatrin.blogg.se
HD

Har sett bilder från underbara vintage-butiker på modettes hemsida! Det är absolut värt att kolla upp om ni missat det.
Att gå och se en musikal är ett tips efter egna erfarenheter, fantastiskt bra!

2007-06-05 @ 09:18:53
Anette

Nära Piccadilly ligger Fortnum and Mason. Det är en lyxig gammeldags butik (dock stor), helt underbar! Har mängder med thé, kaffe, biscuits och min favvo: chokladpraliner! Roligt att unna sig lite lyx eller bra som present!

2007-06-06 @ 22:39:58
URL: http://nettansliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0