Skor på väggen

Flytten närmar sig och packningen har så smått påbörjats. I huvudet pågår inredning av nya lägenheten. I hallen  skulle jag vilja ha dessa tavlor. Passar bra i en hall tycker jag. Tyvärr är vi ju två som ska komma överens och jag är tveksam till om D håller med mig i detta fall. Han har börjat få alltför många åsikter om inredningen. I början av vårt förhållande brydde han sig inte alls och jag kunde göra lite som jag tyckte, helt perfekt. Nu är det kompromisser som gäller, asjobbigt ju. Det var iofs han som fick sista ordet när det gäller tapeterna i vardagsrummet så jag kanske kan få igenom skor och handväskor i hallen...

 
Bilder från Allposters.com


Kommentarer
Danwei

Jag och ett par kompisar gick ihop och beställde ett par posters var från Allposters.com, men vi blev alla besvikna över den dåliga kvalitén. Det här hände visserligen för tre år sedan så de kanske har blivit bättre... Hur som helst så skulle skorna och väskorna verkligen passa på väggen i hallen :)

2007-11-06 @ 18:35:09
URL: http://danweistyle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0