Books

Det var länge sedan jg gjorde ett bokinlägg. Jag har varit så trött så det har gått långsamt att läsa. Jag brukar kunna läsa en del på kvällarna men den sista tiden har ögonen gått i kors =).

De senaste lästa böckerna är i alla fall Stieg Larssons Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden: två kriminalromaner som ingår i en trilogi. Jag tyckte att båda böckerna var riktigt bra. Jag gillade personskildringen och dialogen. Det som var lite irriterande var att böckerna kändes en aning utdragna. Den andra boken är tex. över 600 sidor och det kändes som den kunde ha kapats en del. Det tog liksom ett bra tag innan det började hända saker, men har man tålamod och tar sig igenom de första 100 sidorna kan man inte sluta sedan.

image976 image977

Här är min uppdaterade lista på böcker lästa under 2007.


Kommentarer
Camilla

De där är SÅ bra!
Nu har jag lagt ut en bild med kappan på

2007-10-15 @ 17:37:42
URL: http://shopalot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0