Gråsvart

Gomorron! Sitter här och försöker få i mig frukost. Aldrig sugen på att äta på morgonen. Det tar alltid emot men jag måste annars blir jag svimfärdig, så jag tvingar mig...

Verkar för övrigt ha fastnat i gråsvart-träsket just nu. Det är kanske mindre upplyftande när det är lite grått och kallt ute men men, det funkar. Lägger in tisdagens och onsdagens klädval här.

Tisdag:
Kofta från Gina, jeans från Vila och pumps köpta second hand.
Onsdag: Kofta och kjol från La Redoute, rutiga strumps från Åhléns och stövlar från Skopunkten (förra årets bästa skoköp)

image962 image963
Får nog bli något med färg i morgon...


Kommentarer
Idd

nice skor :)

2007-10-07 @ 14:34:07
URL: http://praliner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0