Söndag

Varför är man alltid seg på söndagar? Skulle kunna tänka mig att ligga i soffan hela dan idag men det blir det inget av med. Strax ska vi ta tag i dammsugningen innan vi lämnar lägenheten för visning. Har ingen lust att vara hemma när en massa okända människor ska gå runt och glo här.

Ikväll ska jag gå på Fredrik Lindstöms enmansföreställning på Eskilstuna Teater tillsammans med några arbetskamrater. Det ska bli kul. Jag är lite sur för att jag missar min danskurs bara.

Ne, ta tag i lite städning. See ya!


Kommentarer
Camilla

Ja söndagar är slappar dag :)
Det kommer en bild på kappan en annan dag. Blev inge bra med myskläder till

2007-10-14 @ 13:26:49
URL: http://shopalot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0