Tidigt!

Ja. här sitter jag kl halv 8 en lördag morgon. Vad har hänt, tänker ni. Ja, det hör ju inte till vanligheterna att jag har slagit upp ögonen så här dags en lördag. Det hände faktiskt en gång för någon månad sen och jag blev chockad själv måste jag säga. Idag finns det dock en anledning och den är att jag ska åka till Sundsvall?! Japp, 5 timmar i bil idag, härligt! Det är så att jag fått biljetter till Ladies Night i födelsedagspresent och tydligen tyckte människor att jag behövde se lite grann av norra Sverige så det bidde Sundsvall. Jaja, det blir nog bra, vi har bokat hotell så det blir en liten miniweekendtripp av det hela. Vad gör man inte för Martn Stenmarck.... Nej, nu måste jag packa lite grejer. Ting tjing!


Kommentarer
Ulrika

Ja trevligt var det :o)

2007-10-28 @ 18:13:23
URL: http://ulrikassuperblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0