Tisdag och dagens outfit

Det är bara tisdag och jag är redan trött! Har bara två lektioner idag men det räcker! I eftermiddag ska vi till en annan gymnasieskola och lyssna på en föreläsning. Rättade alla tyskprov igår i alla fall, så jag kände mig lite nöjd. Har haft sovmorgon idag och ska strax rulla iväg till jobbet i kylan. Nu är det verkligen höst. Solen skiner i alla fall idag, trevligt.

En dagens outfit också. Lite otydlig bild men jag inspireras av dansen idag och kör med benvärmare. Till dessa bär jag kjol och kofta frän La Redoute, vinröda strumpisar från Åhléns och skoletter från Donna Girl:

image968


Kommentarer
Käthe

Jag kör också med benvärmare idag. Varmt och mysigt. :)

2007-10-09 @ 12:35:25
URL: http://kathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0