Good morning

Gomorron alla. Idag är det onsdag vilket innebär jobb till halv fem och sedan pubkväll med pub quiz. Ikväll har vi även hjälp av de två engelska lärarna som är här. Vi har ju vunnit två veckor i rad så nu måste vi försvara vår titel:).

I morgon ska jag till Rotary tillsammans med en till lärare, två av våra elever och två engelska elever för att berätta om projektet vi håller på med. Det känns ju lite pirrigt men det ska väl gå bra. På morgonen är det först nationellt prov i engelska A, så nu börjar den härliga rättningsperioden.

På fredag bär det av till Stockholm tillsammans med våra engelska gäster. Vi ska besöka Vasamuseet (där jag pinsamt nog aldrig varit), kolla runt lite på stan och sedan gå till Ice bar. Det blir skoj. På kvällen ska jag gå på Dramaten och kika på Hamlet tillsammans med några arbetskamrater. Hamlet efter en hel dag i Stockholm...somnar jag inte är det imponerande.

På lördag lär jag sova till tolv! Det har varit kul att ha engelsmännen här (de åker hem på måndag) men man blir ju rätt trött så det blir ju ganska skönt när allt är avklarat också.

Ne, dags att fara till jobbet. Have a nice day =)


Kommentarer
Emma

Primark var en besvikelse tycker jag. Men det finns många andra trevliga butiker här i London! /Emma

2008-04-18 @ 00:05:02
URL: http://systrarofsweden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0