Suck

Har haft en riktig skitdag idag på jobbet. Förutom det känner jag mig  tjock, äcklig och allmänt ful. Har slutat äta mina tabletter mot acne och det tog inte många dagar innan det var dags igen. Det gör ont och jag ser för jävlig ut. Kul, kul. Mitt jobb är för övrigt väldigt varierande, idag fick jag ett samtal från min biträdande rektor om att jag var tvungen att leta  rätt på en av mina elever och prata med eleven. Anledning? Personen i fråga hade hunden med sig i skolan....den var ny.


Kommentarer
mamsen

det är ju klart att eleverna måste få ha sina nya husdjur med sej till skolan,det borde ju rektorn begripa.(hi hi hi)

2008-04-14 @ 19:43:56
Jamie

Haha, jag tog med mig min lilla söta kattunge till skolan (gymnasiet) men det blev bara succé alla ville gulla med henne, men det är ju å andra sidan ganska många år sedan, tiderna förändras..
Och du du är INTE ful, jag har också såna där dagar och då spelar det egentligen ingen roll vad folk säger, men du ska veta att jag tycker du är hur fin som helst...(ingen tröst kanske men ändå)
Massor med kramar på dig...
Jamie

2008-04-15 @ 10:32:08
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Magen

Men lilla vännen.. Du är ju jättefin! På riktigt o inget fjäsk.. Kom igen när du börjar bli flintskallig som jag : )
Det låter som att nån av dina elever har tagit det där med hundtricket lite väl långt.. Kommentarer överflödiga! Har förresten skaffat mig en liten egen amatörblogg nu.. inte alls lika proffsig som din, men det är iaf http://viten.bloggspace.se/ och där skriver jag om högt, lågt, öst och väst!

Ha en kanondag!

Kram kram... /Magnus

2008-04-15 @ 22:26:10
URL: http://viten.bloggspace.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0