2008

Då är snart 2008 slut. För mig har det varit ett riktigt skitår så jag hoppas på ett bättre 2009. Men men, trots allt skit detta år har det ju funnits små ljusglimtar:

* Vi flyttade ju i slutet av 2007 och har trivts mycket bra i vår nya lilla lägenhet. I januari piffades det och möblerades.





* Många pubbesök med kollegor har det blivit. Pub quiz är hur kul som helst! Mycker trevligt har det varit.



* Jag har dansat ännu mer! Salsa, modern dans och lyrisk jazz. Teknikklassen har varit hård och jag har haft ständig träningsvärk :). I maj dansade jag salsa inför 750 personer!!
Thumbnail


* I slutet av april åkte jag till Milano med arbetslaget. Vinprovning, shopping och god mat.

   


* Budgetsemester blev det i somras. Askersund och Karlskoga med Daniel och vår kompis Henrik. Riktigt skönt och mysigt faktiskt. Ett par dopp i Rolf och Ewas pool och solning och fika i mammas trädgård hanns med också.

Thumbnail   Thumbnail

* En massa härliga böcker har jag läst!!

     


Kommentarer
evans

Tack för kommentaren hos mig! Har du sett filmen på "Låt den rätte komma in"? Jag har inte det, men den verkar följa boken ganska väl.

2008-12-26 @ 18:41:02
URL: http://evans.blogg.se/
ulrika

Många bra saker som hänt ju!

2008-12-26 @ 21:38:21
URL: http://colorelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0