Dagens

Jaha, då var den första dagen på sportlovsveckan snart slut. Det har varit en skön och slapp dag idag. En del har jag hunnit med ändå. Dagens accomplishments blev:

♥ Cykeltur till affären
♥ En till cykeltur för att posta ett paket
♥ Bakat chokladmuffins och chokladbollar
♥ Bjudit lillebror på middag och fika
♥ Beställt klipptid till i morgon
♥ Diskat
♥ Lagt ut nya auktioner på Tradera

Visserligen struntade jag i dammsugningen men lite fick jag ju gjort i alla fall även om jag slöat framför Våra bästa år och Oprah =). I morgon blir det frissan och kanske göra av med HM-presentkortet. Dammsugning blir det om jag orkar...;) Vet fortfarande inte vad jag ska göra med håret...klippa av eller spara!!!!???


Kommentarer
Magnus

Oj..
Om det där var en slappardag, vad är då mina slappardagar.. Gah.. : )
/m

2008-02-19 @ 17:24:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0