Jag har överlevt

Jag har nu överlevt nästan två månader utan internet hemma. Dessutom har jag nu överlevt första veckan tillbaka på jobbet efter jullovet. Man kunde ju ha hoppats på att det skulle vara lite lugnt första veckan men så var det ju såklart inte. Fullt ös direkt som vanligt. Ibland undrar jag vad jag håller på med egentligen. Att det aldrig bara kan flyta på, det är ju helt hopplöst. Jag börjar känna mig som en riktig tjatkärring dessutom. Det måste ju finnas enklare jobb...

Nu är det skönt med helg i alla fall. Jag kommer nog inte göra alltför mycket den här helgen. Sätta upp nya gardiner i köket och tvätta är de enda projekten jag har inplanerade. Sedan blir det nog soffan som gäller och datorn såklart. Måste ju uppdatera mig på alla bloggar jag inte kunnat läsa på länge, och kanske uppdatera här också. Ikväll börjar ju Let's dance också, funderar på att kika lite på det.

Vad gör ni en helg som denna?


Kommentarer
Jimmy

Let´s dance, fett dåligt, imorgon börjar i alla fall Serie A igen då blir det roligare igen!

2008-01-11 @ 23:03:19
URL: http://sportnorden.blogg.se/
Jenny

Ja, inte var det särskilt bra...

2008-01-11 @ 23:21:26
URL: http://jennysblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0