Söndag

Söndag = jobbångest!! Jag sitter och rättar texter och det är såååå tråkigt och så har jag ingen lust med måndag i morgon. Det är asmycket att göra på jobbet och jag har ingen energi eller inspiration alls. Det här läsåret har hittills varit extremt jobbigt och segt. Alla går på knäna. Inte kul!!

Ikväll ska jag i alla fall dansa, det är kul. Hur det ska gå vet jag dock inte för mina ben är dösega efter torsdagens salsa och gårdagens spring upp och ner från vinden till källaren. Men, men, det får gå.

Nehe, tillbaks till uppsatshelvetena...........


Kommentarer
Jamie

Hallå tjejen!
Jag undrar en grej, eller ett par förresten. Vad är det för uppsatser du rättar, och när du gör det sitter du med den där hemska röda pennan och gör markeringar i kanten och så?
Och hut rättar man en uppsats egentligen?
Jag är bara lite nyfiken kanske är svårt att svara på men jag tänkte iaf att jag skulle fråga..
Ha en bra vecka nu.. Ta hand om dig..
Kramar/Jamie

2008-01-28 @ 10:58:07
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0