Dagens planer

Hej hopp. Torsdag idag. Onsdagen tillbringades med Daniels föräldrar och två tokiga hundar. Vi badade med hundarna som aldrig ville gå upp. Skulle grilla på kvällen men det var eldningsförbud påcampingen där de bodde så det gick inte men det gick bra att äta ändå =).



På dagens agenda finns till att börja med en långpromenad med Ulrika (behövligt, har rört mig alldeles för lite i sommar) följt av lite lunch. Eftermiddagen kan jag förhoppningsvis tillbringa i solen. Skönt. I morgon åker jag till Stockholm med brorsan, brukar alltid ta en tripp dit på semestern, Sedan är det bara en ledig vecka kvar av mitt sommarlov. Usch, jag vill inte börja jobba!! Tur att vädret kom igång nu mot slutet i alla fall.

Have a nice day!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0