Fredag

Jaha, då var det redan fredag. Dagarna går alldeles för fort när man är ledig. Idag måste jag till vårdcentralen igen. Efter att försökt att få ett recept hemskickat och misslyckats fick jag en tid i går. När jag suttit i en halvtimme och väntat kom en sköterska och berättade att min läkare var tvungen att åka iväg på något akut så det var bara att åka hem igen. Hoppas på bättre lycka idag.

För övrigt ska jag väl packa en liten väska då vi tar en liten semestertripp till Askersund och Karlskoga i morgon. I Askersund ska vi bo hos en kompis föräldrar (ja, kompisen är ju också där då) och sen hemma hos Daniels föräldrar i Karlskoga. Budgetsemester i år. Svårt att packa bara då vi inte bestämt hur länge vi ska stanna, men de har ju tvättmaskin.

I kväll blir det middag hos mamma, najs.

Trevlig fredag!!


Kommentarer
Camilla

Ha en jätte bra dag!

Jag ska också till mina föräldrar ikväll, mysigt

2008-07-11 @ 13:03:47
URL: http://shopalot.blogg.se/
Jamie

Låter trevligt.

Även budgetsemester är semester...

Hopppas ni får det riktigt bra...

kramar/Jamie

2008-07-11 @ 14:43:34
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0