Lördag

Fy vilken natt! När man fortfarande är klarvaken klockan fem på morgonen får man lite lätt ångest. Men, men, jag ska ju inte göra nåt annat än att ligga på stranden idag så jag överlever väl. Känner mig en aning mosig bara.
 
Eftersom jag inte kunde sova i natt läste jag ut en riktigt bra bok: Flyga Drake av Khaled Hosseini. Intressant, spännande och hemsk bok som man inte kan lägga ifrån sig.




För övrigt har jag bara två veckor kvar av sommarlovet nu. I juni känns det som om man ska vara ledig i en evighet men hjälp vad fort det går. Nu har ju sommarvädret slagit till ordentligt i alla fall så nu ska jag njuta de sista veckorna. Nästan 30 grader är det ute idag så det blir badet om en stund.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0