soooool

Idag skiner solen från en klarblå himmel, härligt! Jag sitter just nu och väntar på Ulrika. Vi ska ta en promenad och sedan lite lunch. Resten av dagen är än så länge oplanerad. Igår låg jag och plaskade i en pool hela dan. Det var såååå skönt. Årets första dopp i 28 grader, inte fel. Vädret idag är ju ännu bättre så ett dopp idag vore inte heller fel. Kanske får jag med mig lillebror till badstranden. Han påbörjar sin semester idag så det vore väl lämpligt.

Nej, nu tror jag att jag ska bläddra lite i den nya Elloskatalogen medan jag väntar.

Ciao!!


Kommentarer
Ulrika

Skönt med en promenad och tack för en smaskig lunch!

2008-07-03 @ 22:51:21
URL: http://ulrikassuperblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0