Avslutningsdag

Idag är det avslutning!! Bara utvärderingsdagar kvar nästa vecka också sen är det ledigt, wihooo!!! Jag är så trött nu att jag nästan inte står upp. Dessutom blir jag irriterad gaaaanska lätt, känner mest för att slå nån på käften. Eleverna ligger risigt till om de mopsar upp sig nu ;)

Denna dag kommer att bjuda på avslutningsshow i aulan samt fika i vår restaurang med min klass och två andra. Det känns ganska lagom. En konstig sak är att eleverna inte verkar se fram emot, eller uppskatta avslutningen, de vill liksom bara dra därifrån. Efter fem minuter vill de gå hem. Jag minns att det liksom var en mysig känsla på avslutningen, men den verkar inte existera längre. Jaja, jag tycker det är lite trevligt i alla fall.

Efter jobbet ska jag träffa bror för lite käk på stan, najs. Perfekt väder är det ju dessutom. I morgon är det student. Jag har ingen egen klass som går ut men jag tänkte gå ner till stan och kika i alla fall, det är ju några treor jag har haft som går ut.

Nog om detta, på med blommig klänning och dra =)
image1185


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0