Skräpdator

Helluuuu!! Har inte kunnat blogga på ett tag då den kära datorn inte behagat fungera som den ska. Nu sitter jag med D:s bärbara jobbdator som han så snällt tagit med hem så jag ska slippa de värsta abstinenssymtomen.

Jaha, så var det fredag. Inte helt fel. Det är rätt hysteriskt på jobbet just nu med alla nationella prov som ska rättas, betyg som ska sättas och elever som nu kommit på att de inte gjort ett skit under hela året och vill ta ikapp, good luck! Ska bli skönt att ta igen sig ett par dagar även om jag har en del rättning att göra under helgen. Inte många veckor till sommarlov nu, wihoooo! Tur det, annars hade jag brutit ihop.

I morgon kväll är vi hembjudna till ett par kompisar på mat, det blir skoj, man hinner ju aldrig ses nuförtiden. Hinner man är man så jäkla trött att man inte orkar röra sig. Men nu så :)

Have a nice weekend, alla glada!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0