Firat

Idag har vi firat Daniels födelsedag. Han fyller egentligen i morgon men båda jobbar sent så vi fick fira idag i stället. Det blev tårta och hela köret. Nu ska vi bara ta det lugnt resten av söndagen. Jag måste vila och förbereda mig för att möta eleverna som haft höstlov i morron. Usch, va fort det gick! Jag fick fyra dagar ledigt. Eller ledigt och ledigt, jag har ju jobbat hemma i alla fall... I morgon har jag lektioner till halv fem och kl sex ska jag på en föreläsning som håller på till nio. Det blir en riktig heldag. Tur att jag har sovmorgon på tisdag!



Ne, nu ska Daniel få mina presenter tror jag =)


Kommentarer
jenny

Kul med kalas och gott med tårta:-) Kram/jenny

2008-11-02 @ 17:37:54
URL: http://jennyshus.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0