Hej hopp

Nu är jag tillbaks från föreläsningen. Den var bra men lite för lång. Mot slutet kände man inte sin egen rumpa och hade ingen aning om vad gubben pratade om. Men, men, överlag rätt bra i alla fall. En sak som känns lite jobbig med jobbet är att jag och min närmsta skolledare verkar ha totalt skilda uppfattningar om en hel del saker. För henne verkar allt vara svart eller vitt och teoretiskt. Jag fungerar inte så.  Det kan bli väldigt jobbigt i diskussioner och när det gäller att hantera elevärenden. För den som inte är med i situationen som uppstår är det väldigt enkelt att säga hur det ska hanteras. Inte lika självklart när man är mitt i det. Förhoppningsvis kommer det att funka ändå...

Nog om jobb. Har nyss varit och bokat en ny ansiktsbehandling för det funkade inte med den jag bokade in i morgon. Nu är det 9 oktober som gäller. Presentkortet går ju ut innan men de var inte så kinkiga med det. Så imorgon kan jag fixa och dona hemma inför födelsedag i helgen. Skönt, jag kände mig lite stressad nämligen. Hur som helst ska det bli skönt med en ansiktsbehandling. Min hud är ett av mina största komplex...




Ikväll är det dags för dans igen. Nu fan ska jag fixa det där jäkla piruetterna =)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0