Sommaren 2009

Inte för att sommaren är slut ännu men mitt sommarlov slutade idag. Har varit en dag på jobbet. Inte blir det mycket gjort första dagen men det är väl så för de flesta. Jag hade gärna varit ledig några veckor till men det vågar man ju knappt säga eftersom vi lärare "aldrig jobbar" och har det så "lyxigt" =). Men, men nu är det igång och det brukar rulla på efter ett par dagar även om det känns segt just nu.

Sommarlovet har varit ok även om vi inte kunnat göra så mycket i år. Med en sambo som inte får gå utan kryckor och med endast damm i plånboken kommer man inte långt.  Några loppisar har det blivit i alla fall, mycket badande i mammas pool och en massa fikande och grillande. Jag känner mig också nöjd över att jag kommit igång med bilkörandet efter typ 10 års uppehåll och bilkörarångest. De sista veckorna har jag börjat springa också. Hur duktig som helst ju =). Ska bara försöka fortsätta med det också.

Hoppas nu på en höst med roliga elever, en något bättre ekonomi och en frisk sambo!!


Många fötter blev det haha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0