Höst och magkatarr

Hösten är här och med det en hel del stress. Idag har jag stannat hemma från jobbet då magen inte vill vara med om mer stress. Lyssnar på kroppen och stannar hemma ett par dagar. Ska försöka lugna ner och inte stressa upp mig över saker jag inte kan göra något åt. När min skolledning inte vill minska ner på mina timmar blir det som det blir helt enkelt...

För övrigt är ju inte hösten min bästa period men jag ska försöka att inte gräva ner mig som jag brukar. Måste boka in nåt att se fram emot under hösten. Förslag?

Slutligen en bild på sista doppet för det här året. Det var kallt men mamma hoppade i utan problem. Vi andra hade mer problem...



Kommentarer
Erica

Usch vad tråkigt när det inte blir riktigt bra.



Är du en teatermänniska så kommer ju mamma mia hit i höst, annars så går fantomen på operan i london om du känner för det. Solresor finns det väl en del också, om du får nått lov vil säga.



Eller varför inte börja sticka. Visst man blir jävulskt upprörd om det går åt helvete, men vad könt det känns att ha gjort något eget.



Gräv inte ner dig!

2010-09-08 @ 17:27:43
URL: http://doktordeo.blogg.se/
Jenny

Tack Erica!

2010-09-08 @ 19:22:26
URL: http://jennysblogg.blogg.se/
Anette

Så tråkigt! Hoppas verkligen du kan vila och ta det lugnt och att ledningen förstår vad de gör mot dig...

KRAM

2010-09-08 @ 22:54:37
URL: http://nettansliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0