Kommer inte på nån rubrik...

Hej svejs! Fick en kommentar i bloggen idag, härligt! Då blev jag glad. Har dessutom haft flera bra dagar på raken. Bröllop i lördags, mycket trevligt, sedan har jag varit hundvakt åt lilla Stina i två dagar. Vi har promenerat, joggat och latat oss. Just nu ligger hon under min säng och sover.

För övrigt börjar jag bli jättesugen på loppis igen. Tyvärr har mina favvoställen i stan stängt över sommaren och jag har ju ingen bil så jag kan ta mig någonstans... frustrerande. Min loppisblogg har ju legat på is ett tag, måste uppdateras vid tillfälle.

Jahaa, vad mera? Jo, jag ska ju åka till Berlin om ett par veckor. Det ska bli kul. Tips på vad man kan hitta på där mottages mer än gärna =)

Odjuret som just nu ligger under sängen =)

 



Kommentarer
Malin S

Jag kollade in din loppisblogg och oj oj vilka finfina fynd du gör! Jag älskar också loppisar och att fynda där så det är kul att läsa om likasinnade =)

2011-07-30 @ 11:42:02
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0