Sommaruppdatering

Hjälp, semestern är ju snart slut!! Hur gick det till nu igen?? Jag har ju inte gjort nåt känns det som...som vanligt. Bäst att sammanfatta lite så ja ser att jag kanske hunnit med lite i alla fall.

Detta har hänt:

* Stockholmstur med bror (en till ska vi hinna med innan det är dags för jobb)
* Zumbat och dansat afro med Robin. Kuuul =)
* Blonderat håret :)
* Varit på möhippa och bröllop
* Badat lite i poolen
* Sprungit med bror, det börjar ta sig :)
* Tre dagar i Berlin, kul =)
* Läst några books (dock avsevärt färre än vanligt)
* Försökt komma iordning i lägenheten (går långsamt framåt)

En del har man ju gjort i alla fall. Mycket vila också. Har varit välbehövligt kan jag säga. Nu hoppas jag att hösten blir bättre än våren =)

Jag i mitt nya hår, i Berlin =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0