Höstens bravader :)

Hej hopp! Hösten är här vilket inte är något jag längtat efter direkt. Men men, hinner inte gnälla över det nu, har en massa planer :)

Det mest galna är att jag ska till Globen i morgon och gå på Britney Spears-konsert!!! Det galna i sammanhanget är att jag vunnit biljetterna på Vakna med the voice och innan konserten ska äta middag med Josefin Crafoord och Annika Leone och de andra vinnarna. En kompis får man ta med så jag tar med Robin som är den jag känner som diggar Britney mest. han kommer skrika sönder öronen på mig :D



Det andra kuliga jag ska göra är att gå och titta på Svansjön på Danses hus i december. Världens bästa födelsedagspresent från min kompis Ulrika, hennes sällskap inkluderat. Blir det bättre än så? I don't think so. Föreställningen är koreograferad av Benke från Bounce som är en favorit. Ojoj det ska bli kul!!!

För övrigt är det ju en massa jobb, träffa vänner, dansa och andra trevliga vardagssaker. Men nu måste jag springa, det vankas fika på stan. Hej Svejs!!


Kommentarer
Erica

Satan i gatan vad kul! GRATTIS till dom underbara biljetterna! :D



Good luck have fun! :D

2011-10-15 @ 18:54:11
URL: http://doktordeo.blogg.se/
Anette

Fullt upp! Kul med vinsten och är avis på Svansjön, gillar också Benke :) Hoppas jag kanske kan fixa så jag också kan se den så småningom...

Ha det superduper! Kram

2011-10-16 @ 00:04:57
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Jenny

Tack tjejer! Kram

2011-10-16 @ 03:08:34
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0