Veckans och helgens loppisfynd

Här var det kass uppdatering ser jag. Bäst att ladda upp lite bilder på de senaste loppisfynden. I veckan var jag runt och kikade på Myrornas och Röda korsets butiker. En del smått och gott blev det som vanligt.

På Myrornas hittade jag ett uppläggningsfat från Upsala Ekeby. På Röda korset hittades en hel del saker, bland annat tre tallrikar Lansett, från Upsala Ekeby för en femma styck och ett gäng assietter fär en eller två kr styck av okänd tillverkare. Made in Italy står det. Tyckte de var lite shabby chica :)

    

I helgenhar vi varit hos sambons föräldrar i Karskoga. Då passade jag och sambons mamma på att besöka stadens loppisar. I liked it!! Hittade en massa skoj. Ett litet smakprov: uppläggningsfat från JIE, Gantofta, en turkos glasskål och en fin burk till min samling. Kommer att bli fler loppisrundor i Värmland kan jag lova!

     


Kommentarer
Postat av: Libby

Vilken ljuvlig burk!

2009-09-08 @ 00:54:08
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/
Postat av: Karro

Vilken underbar burk! Har en likadan själv..:)

2009-09-24 @ 10:20:28
URL: http://minafynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0