Fyndkavalkad

Har visst inte bloggat här på länge. Desto mer fynd att visa blir det nu =)

Häromdagen var jag på en liten loppisbutik som håller på att sälja ut. 30 kr för en maffig IRA-burk. Blir fint i min samling.



En liten mugg från Kockum budades hem på Tradera. Sitter ofta där och klickar men köper inte så ofta något. Jag tycker det blir lite dyrt med frakt. Men den här gick ju inte att motstå.



Stadsmuseet i Eskilstuna sålde ut rekvisita och lite smått och gott i lördags. Då fick jag med mig tre små engelska assietter.


På samma ställe son IRA-burken fann jag dessa små assietter från Upsala Ekeby.



Röda korset besöker jag varje vecka. Fyndavdelningen där är galet billig. Tre kronor för denna såssnipa från England.


På samma ställe fick jag ge åtta kronor för de här tyska skålarna. Lite naggade men ändå fina för åtta spänn!



 En tjuga för en lampfot var också okej. Nu måste jag bara hitta en skärm till den.


Jaha, det var godbitarna jag hittat de senaste veckorna. Jag tror jag behöver en större lägenhet snart!

Kommentarer
Postat av: jenny

SV: Ja en 50 lapp är ju inte så mkt så det är den säkert värd :)



söta saker!

2010-03-19 @ 14:11:30
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0