Onsdag morgon

Lite trött är jag allt..... Idag har jag två klasser innan lunch sen ett hål på 4 timmar innan jag har möte. Då hinner jag med en liten lunch på stan med en kompis, funderar på vart vi ska gå.

Förhoppningsvis hinner jag med att få undan lite rättning också men jag vet hur det brukar bli, man tycker man har hur mycket tid som helst och helt plötsligt är dagen slut och man har inte hunnit nånting.

Ser kallt ut ute.... Men det regnar i alla fall inte. Undrar om det är för kallt för nya skolletterna... inveg dem igår och fick flera positiva kommentarer.

Ha en bra dag alla bloggare!!!




119089-70


Kommentarer
Fiola

helt underbara skor!
är det vagabond?
hur mycket kostar dom?

have a nice day!

2006-11-16 @ 09:04:50
URL: http://fiolaa.blogg.se/
Jenny

Skorna är från Donna Girl och kostade 499 kr, ett kap=)

2006-11-16 @ 18:34:01
URL: http://jennysblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0