3 x Nesser

Jag har hakat upp mig på Nesser. Har nu plöjt tre böcker till. (Sommarlovsböcker 9-11)Två stycken deckare i Maardamsviten. Jag har läst 8 av 10 i sviten nu och har beställt hem de resterande 2. Man måste ju avsluta det man börjat med. Böckerna heter Ewa Morenos fall och Svalan, katten, rosen, döden. Rekommenderas för dig som gillar polisromaner. Den tredje boken jag läste var Människa utan hund. Lite skum titel och ganska bisarr bok, men inte mindre bra för det. Jag gillar ju när det är lite bisarrt. Man kan nog kalla boken en deckare eller kriminalroman.

image851image852image853
Här är listan för mina lästa böcker 2007

Undrar vad jag ska läsa i solen idag. har två böcker på engelska som jag ska läsa för en bokcirkel på jobbet men känner mig inte alls sugen. Det börjar dock bli lite bråttom nu... Nej, det får bli nästa vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0