Back to school

Efter en vecka av konferenser och planering kommer eleverna tillbaka till skolan idag. Känns både kul och jobbigt. Kul att komma igång men jobbigt för jag vet att jag kommer vara pisstrött och ha huvudvärk den här veckan. Lite spännande att se vilka elever som finns i de nya grupperna också. Idag ska jag dock bara träffa min klass för upprop, en lagom start (hoppas jag, man vet aldrig vad som kan hända).

Dagen till ära bär jag en tee med budskap =)

* Plant more trees-t-shirt, Dorothy Perkins
* Leggings och minikjol , HM

image889


Kommentarer
Jamie

Hallå tjejen!
Jag har förstått att du är lärare och måste bara säga en sak. Fan vad coolt att du kan gå klädd så där på jobbet, när jag gick i skolan hade mina lärare (även de unga) bara sååå tantiga kläder hela tiden, dina kids måste vara impade, att ha en så cool "fröken"..
Häftigt tycker jag..
(Jag menar det som en komplimang om det var otydligt skrivet)
Många kramar/Jamie

2007-08-20 @ 19:14:48
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Jessica !

Den där outfiten diggar jag riktigt mycket ! skitsnyggt ;)

2007-08-23 @ 13:20:12
URL: http://jGbaby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0