Dagens

Kom precis hem från jobbet. Har haft bokcirkel hos en arbetskamrat. Det var trevligt men klockan är över halv sju så man är lite mör. I morgon blir det friluftsdag med utomhustävlingar och korvgrillning. Snart ska jag sticka iväg för att prova på att dansa jazz. Det ska bli spännande. Ett led i min 30-årskris. Nu måste jag prova, annars kommer det aldrig att bli av liksom. Hoppas bara att alla inte är 17 år och har dansat hela livet. Det är en nybörjarkurs för vuxna men man vet ju inte... Jag får spana i kulliserna först ;)

Så till dagens outfit, budget som vanligt:
* Tunika från Ellos
* Skipants från HM
*Skor från Skopunkten

image903


Kommentarer
Danwei

Vilken fin tunika! Hur var det att dansa jazz? Jag har också velat ta danslektioner, men det har aldrig blivit av...

2007-08-29 @ 09:37:12
URL: http://danweistyle.blogg.se
Jenny

Danwei: Tack. Det var kul att dansa men svårt. Läraren gick ganska fort fram så man kände sig lite lost =) På söndag ska jag prova fridans sen får jag se om jag ska gå nån av kurserna.

2007-08-29 @ 12:03:59
URL: http://jennysblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0